100% ægte indlæg fra andre bjergvenner

Hvordan håndterer vi indlæg?

Hvordan håndterer vi indlæg?

Vi synes: Intet er mere troværdig end den usminkede sandhed fra kunderne. Især, hvis det handler om udstyr og feedback fra dem, der allerede anvender det. For at kunne tilbyde troværdige indlæg, arbejder vi efter følgende, transparente retningslinjer. Tak, fordi du følger og overholder vores vurderingsretningslinjer, når du afgiver produktbedømmelser i vores shop.

FORTÆL OS HVEM DU ER OG SIG DET, SOM DET ER!

Hvis udstyret ikke holder, hvad det lover, skal det siges. Derfor sletter vi ingen indlæg, kun fordi de er negative! Tværtimod: Vi takker for det, for "skrot" smides ud af sortimentet. Vi sikrer også gennemsigtighed ved ikke at tillade anonyme opslag. Du skal derfor have en kundekonto til Bergfreunde-shoppen for at kunne afgive en produktbedømmelse.

Vi kigger på det ....

Vi holder øje med indlæggene. Og med "vi" mener vi i første omgang vores team. Fordi vi selvfølgelig ikke altid kan læse alle indlæg, glæder vi os over henvisninger fra jer.

Kommentarer gøres synlige

Hvis vi kommenterer jeres indlæg eller griber ind pga. en af de nedenfor opførte grunde, synliggøres det for alle og vises inkl. en lille begrundelse. Desuden får indlæggets forfatter en info e-mail.

I tvivlstilfælde sørger vi for den gode tone...

Ligegyldigt hvordan: Den gode tone skal bevares. Derfor sletter vi indlæg, som ikke overholder den, krænker gældende love eller ophavsrettigheder. Vær som altid venlige og høflige mod hinanden.

Reklame har ingen chance!

Hvis vi finder klodsede reklamefraser i indlæggene, sletter vi dem eller tager ikke hensyn til dem ved beregning af den gennemsnitlige vurdering. Men selvfølgelig er det tilladt at rose.

Krydshenvisninger er velkommen.

Vi inviteter dig til at henvise til andre informationskilder eller produkter. Hvis vi finder ud af, at der laves sjov med henvisninger til andre sider, forbeholder vi os at fjerne links fra indlæggene.

Er det virkelig sandt?

Finder vi et indlæg uden relation til realiteten eller produktet, forbeholder vi os, at den ikke medregnes ved den gennemsnitlige vurdering.

FREMHÆVEDE KUNDEBILLEDER & -VIDEOER

Vi glæder os over kundebilleder & -videoer og fremhæver de bedste af dem, der er forståelige uden kontekst, forskellige steder i shoppen (f.eks. i de detaljerede visninger på produktsiden). Bemærk venligst, at reklamationsbilleder ikke kan fremhæves på grund af manglende kontekst. Du kan finde reglerne for upload af billeder/videoer her.

Bergfreunde-teamet viser flag

Indlæg, der kommer fra medarbejdere i Bergfreunde-teamet eller fra producenternes repræsentanter, synliggøres tilsvarende. Disse markeres dog, så du altid ved, hvem der står bag, og selv kan lægge to og to sammen.

For resten: Hvis du vil hjælpe med til at sikre indlæggenes kvalitet, så gør brug af Hjælpsom-funktionen for at fremhæve særligt hjælpsomme indlæg. Desuden vil vi kigge på hvert indlæg, som du indberetter at være upassende.

I denne ånd: God fornøjelse med indlæggene fra andre bjergvenner. Og hvis du har noget at sige...så sig det!

Har du flere spørgsmål? Vores kundeservice hjælper dig gerne:

Udgave 20. Juni 2022

€ 5 straks
Til din næste bestilling
Nej, tak.