Returnering

På denne side har vi sammenfattet alle vigtige oplysninger vedrørende returnering. Vælg dit emne:

Returneringer

Det passer ikke eller du kan ikke lide det? Også hvis vi hele tiden arbejder på at forbedre vores varebeskrivelser, billeder og størrelsesrådgivning kan det ske, at klatreskoen ikke passer, Hardshellen føles anderledes end tænkt eller en rygsækmodel ikke er lavet til din ryg.

Vi siger: Det er ikke noget problem, send det retur!

Du kan tage dig 30 dage tid for at afprøve varen omhyggeligt. Inden for disse 30 dage kan du uden problemer returnere varer (Alle oplysninger om returneringsretten ).

De 4 returneringstrin

Fire nemme trin – sådan fungerer returneringen
Din lovbestemte fortrydelsesret berøres ikke heraf, men efterfølgende fremgangsmåde letter afviklingen for os.

1. Udfyld formular Udfyld den returneringsformular, som følger med i hver pakke, så vi hurtigst muligt kan bearbejde din returnering.
2. Emballer varen Send varen helst tilbage i den ubeskadigede originale emballage og i en egnet forsendelseskarton. Forresten: Hvis du anvender yderemballagen fra Bergfreunde har du ikke engang brug for tape! Alle emballager fra Bergfreunde er optimeret til returnering og har en ekstra tape, hvormed du kan lukke pakken igen.
3. Send varen

Du skal sende pakken for egen regning. Som service kan du bekvemt printe et Bergfreunde-returlabel, det er betydeligt billigere, end hvis du betaler på posthuset! De på vores side opførte omkostninger modregnes din kreditnota.

Eller frankér forsendelsen korrekt, og send den til:
Bergfreunde GmbH, Peter-Schaufler-Straße 16, 72108 Rottenburg - Germany

Send varen ikke ufrankeret, fordi vi ellers skal trække strafportoen af fra din kreditnota.

4. Du får refunderet dine penge Så snart vi har modtaget varen, kontrollerer og bearbejder vi den lynhurtigt. Du får en modtagelseskvittering, så tager det som regel kun få arbejdsdage, indtil vi refunderer allerede betalte fakturabeløb.

Ny bestilling i stedet for ombytning

For at sikre en så høj og aktuel varebeholdning som muligt kan vi desværre ikke længere tilbyde ombytning. Hvis du vil bestille en vare i en anden farve eller størrelse, så send den ikke ønskede vare normalt tilbage til os og afgiv en ny bestilling. Så er den ny vare også meget hurtigere hos dig!

I garantitilfælde

I garantitilfælde engagerer vi os kraftigt for dig! Alle oplysninger om det videre forløb har vi sammenfattet på vores Reklamationsside .

Transportskader

Ved transportskader erstatter vi varen selvfølgelig omgående. Kontroller din pakke straks ved modtagelsen, om den er fuldstændig og ubeskadiget og få evt. skader om muligt noteret af transportvirksomheden direkte ved modtagelsen. Informer så vores team via Kontakt eller ring til+49 71 21 70 12 0 om skaden, så vi omgående kan bearbejde erstatningen eller udskifte varen. Hvis du ikke sender en reklamation eller tager kontakt med os, har det ingen indflydelse på dine lovbestemte mangelsbeføjelser. Men du hjælper os med at kunne gøre vores egne krav gældende overfor fragtføreren eller transportforsikringen.

Har du flere spørgsmål?

Har du flere spørgsmål eller brug for hjælp? Vi glæder os til dit spørgsmål og hjælper dig gerne via Kontakt eller+49 71 21 70 12 0.

€ 5 straks
Til din næste bestilling
Nej, tak.

Vær opmærksom på, at vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af hjemmesiden. Hvis du surfer videre på denne side, accepterer du brugen af cookies.