Returnering

På denne side har vi sammenfattet alle vigtige oplysninger vedrørende returnering. Vælg dit emne:

Returneringer

Det passer ikke eller du kan ikke lide det? Også hvis vi hele tiden arbejder på at forbedre vores varebeskrivelser, billeder og størrelsesrådgivning kan det ske, at klatreskoen ikke passer, Hardshellen føles anderledes end tænkt eller en rygsækmodel ikke er lavet til din ryg.

Vi siger: Det er ikke noget problem, send det retur!

Du kan tage dig 100 dage tid for at afprøve varen omhyggeligt. Inden for disse 100 dage kan du uden problemer returnere varer. Vær venlig at forstå, at vi kun tager tilbage ubrugte varer. Sørg for ikke at fjerne de vedhæftede etiketter eller for at snavse emnet. Varerne må ikke vise tegn på brug (alle oplysninger om returneringsretten).

Leveringsland Returomkostningerne

Danmark*

€ 9.95 med vores returlabel

Du har bestilt mellem den 12.04.2022 og den 30.04.2022? Så beregnes ingen omkostninger (se overblik).

* Vær opmærksom på, at pakker med overstørrelse (kasse/pose større end 100 cm (L) x 50 cm (B) x 50 cm (D)) og/eller tunge pakker (over 20 kg) tillægges et gebyr, som skal betales af afsenderen.

De 4 returneringstrin

Fire nemme trin – sådan fungerer returneringen
Din lovbestemte fortrydelsesret berøres ikke heraf, men efterfølgende fremgangsmåde letter afviklingen for os.

1. Udfyld formular Udfyld den returneringsformular, som følger med i hver pakke, så vi hurtigst muligt kan bearbejde din returnering.
2. Emballer varen Send varen helst tilbage i den ubeskadigede originale emballage og i en egnet forsendelseskarton.
3. Send varen

Du skal sende pakken for egen regning. Som service kan du bekvemt printe et Bergfreunde-returlabel, det er betydeligt billigere, end hvis du betaler på posthuset! De på vores side opførte omkostninger modregnes din kreditnota.

Eller frankér forsendelsen korrekt, og send den til:
Bergfreunde GmbH, Peter-Schaufler-Straße 18, 72108 Rottenburg - Germany

4. Du får refunderet dine penge Efter at vi har modtaget din returnering, tager det maks. en uge, indtil den kontrolleres og behandles. Du modtager så en modtagelsesbekræftelse og allerede betalte beløb refunderes. Dette kan, alt efter, hvilken betalingsmetode du har valgt, også vare nogle dage.

Ny bestilling i stedet for ombytning

For at sikre en så høj og aktuel varebeholdning som muligt kan vi desværre ikke længere tilbyde ombytning. Hvis du vil bestille en vare i en anden farve eller størrelse, så send den ikke ønskede vare normalt tilbage til os og afgiv en ny bestilling. Så er den ny vare også meget hurtigere hos dig!

I garantitilfælde

I garantitilfælde engagerer vi os kraftigt for dig! Alle oplysninger om det videre forløb har vi sammenfattet på vores reklamationsside.

Har du flere spørgsmål?

Har du flere spørgsmål eller brug for hjælp? Vi glæder os til dit spørgsmål og hjælper dig gerne via kontakt eller +49 71 21 70 12 0.

€ 5 straks
Til din næste bestilling
Nej, tak.