Produktreklamation

Her finder du alle informationer om afviklingen af en reklamation, som opstår inden for den lovpligtige garantiperiode. Vær opmærksom på afsnittet om producenternes frivillige garantier.

Trin 1:

Send følgende oplysninger til os via kontaktformularen:

  • dit kundenummer
  • ordre- eller faktureringsnummer
  • varenummer på det defekte produkt
  • Fejlbeskrivelse: hvad er defekt, hvilket sted af varen er defekt, hvornår er defekten opstået/ hvornår blev du opmærksom på defekten, er varens funktion reduceret pga. defekten?

Trin 2:
Vores reklamationsteam vil hurtigst muligt kontakte dig, og aftale det videre forløb.

Trin 3:
Vi beder dig om forståelse, at det kan tage lidt tid, hvis dit produkt skal sendes ind. For at lette vores arbejde, bedes du især sende tekstiler og sko tilbage til os i rengjort tilstand. På forhånd tak! Dine garantirettigheder forbliver naturligvis uændrede.

Trin 4:
Så snart din reklamation er afsluttet, får du omgående besked om resultatet af vores undersøgelse.

Yderligere detaljer til vores reklamationsbetingelser:
Garantien er underlagt lovmæssige bestemmelser. Ved alle mangler, der optræder inden for den lovbestemte garantiperiode, har du krav på en erstatningsleverance. Du kan finde detaljerne om garantien i vores almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

Oplysninger om yderligere producentgarantier kan du finde i produktinformationen der følger med varen. Ønsker du at gøre brug af producentens garanti uafhængigt af den lovpligtige garanti, sender vi gerne din anmodning til den pågældende producent. Vær opmærksom på, at vi ikke har nogen indflydelse på varigheden af denne undersøgelse. I sidste ende er det producenten, der alene afgør, om defekten er dækket af garantien eller ej.