Reklamationer

Hvor der shoppes meget, kan ting også gå i stykker. Også mht. emnet reklamationer vil vi understøtte dig her. Vi har her samlet alt, hvad du skal gøre og være opmærksom på, hvis der skulle være en reklamation inden for den lovbestemte garantiperiode på 24 måneder.

Trin 1:

Send en e-mail med følgende oplysninger (hvis du har dem): Kontakt

  • Kundenummer
  • Faktureringsnummer og købsdato
  • Varebetegnelse
  • en kort fejlbeskrivelse
  • en eller to billeder, hvor man kan se fejlen

Hvis det er vanskeligt at vise fejlen på et billede, så ring bare til vores kundeservice-team på telefon +49 71 21 70 12 0.

Trin 2:
Vi kigger på billederne hurtigst muligt og du får en tilbagemelding pr. mail eller vi ringer til dig og fortæller, hvordan det går videre.

Trin 3:
Så snart vi har modtaget den defekte vare, speeder vi op med behandlingen af reklamationen og sørger for, at den hurtigst muligt bearbejdes til din fulde tilfredshed. Det tager trods alt lidt tid og vi beder sig allerede nu om forståelse. Ved returnering af tøj beder vi dig om at sende dem rene og friskvaskede til os. Mange tak!

Trin 4:
Vi glæder os altid over en tilbagemelding fra dig, når reklamationen er afviklet. Her kan du meddele os, hvad der er gået godt, men selvfølgelig også, hvis du har et forbedringsforslag. Skriv bare en mail: Kontakt.

Yderligere detaljer til vores reklamationsbetingelser:
Mangelsansvaret følger de gældende regler og love. Ved alle mangler, der optræder inden for den lovbestemte garantiperiode på to år fra levering har du krav på erstatningsleverance. Vi overtager intet ansvar for skader og mangler, som opstår på grund af usagkyndig brug, betjening og opbevaring, sjusket eller forkert pleje og vedligeholdelse, gennem overbelastning eller usagkyndig reparation ved en ikke autoriseret servicepartner. Detaljer vedr. mangelsansvaret finder du i vores Almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

Oplysninger om de yderligere producentgarantier finder du typisk i de medfølgende produktoplysninger. Hvis der inden for mangelsansvarsperioden skulle opstå en skade på et produkt, du har købt hos Bergfreunde.de, sender vi det videre til den pågældende producent eller leverandør, som så træffer en afgørelse om reparation eller udskiftning. Vi kan desværre først anerkende reklamationer, når de er godkendt af producenten.

€ 5 straks
Til din næste bestilling
Nej, tak.

Vær opmærksom på, at vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse af hjemmesiden. Hvis du surfer videre på denne side, accepterer du brugen af cookies.