Produktreklamation

Hvor der shoppes meget, kan ting også gå i stykker. Også mht. emnet reklamationer vil vi understøtte dig her. Vi har her samlet alt, hvad du skal gøre og være opmærksom på, hvis der skulle være en reklamation inden for den lovbestemte garantiperiode på 24 måneder.

Trin 1:

Send følgende oplysninger til os via kontaktformularen:

  • dit kundenummer
  • ordre- eller faktureringsnummer
  • artikelnummer på det defekte produkt
  • Fejlbeskrivelse: hvad er defekt, hvor, hvordan gør det sig bemærket, hvornår er defekten optrådt

Trin 2:
Vores reklamationsteam vil hurtigst muligt kontakte dig, og aftale det videre forløb.

Trin 3:
Vi beder dig om forståelse, at det kan tage lidt tid, hvis dit produkt skal sendes ind. Returnér især tekstilartikler og sko i vasket og rengjort stand.

Trin 4:
Vi glæder os altid over en tilbagemelding fra dig, når reklamationen er afviklet. Her kan du meddele os, hvad der er gået godt, men selvfølgelig også, hvis du har et forbedringsforslag. Skriv bare en mail: Kontakt.

Yderligere detaljer til vores reklamationsbetingelser:
Mangelsansvaret følger de gældende regler og love. Ved alle mangler, der optræder inden for den lovbestemte garantiperiode på to år fra levering har du krav på erstatningsleverance. Vi overtager intet ansvar for skader og mangler, som opstår på grund af usagkyndig brug, betjening og opbevaring, sjusket eller forkert pleje og vedligeholdelse, gennem overbelastning eller usagkyndig reparation ved en ikke autoriseret servicepartner. Detaljer vedr. mangelsansvaret finder du i vores Almindelige salgs- og leveringsbetingelser.

Oplysninger om de yderligere producentgarantier finder du typisk i de medfølgende produktoplysninger. Hvis der inden for mangelsansvarsperioden skulle opstå en skade på et produkt, du har købt hos Bergfreunde.de, sender vi det videre til den pågældende producent eller leverandør, som så træffer en afgørelse om reparation eller udskiftning. Vi kan desværre først anerkende reklamationer, når de er godkendt af producenten.

€ 5 straks
Til din næste bestilling
Nej, tak.